Thursday, February 10, 2011

Hari Ke-2

Tips:
Bertindak untuk berdepan dgn perasaan malu. hargai diri anda dengan makanan kegemaran kerana berjaya mengatasi perasaan malu. Pilihla makanan yang bukan saja sedap tapi menyihatkan. Hubungi rakan atau teman istimewa dan ajaklah dia untuk senaman pada esok hari

Comment aku:
memang bab malu2 ni takdala masalah sangat pada aku. hati kering kut. malu bertempat sudah. bab lain2 takdalah malu sangat. outspoken.masalah sekarang aku terlebih hargai smp rasuah diri aku makanan sedap, lebih lemak, semua lebihla. (-.-")
macamana la nak ikut tips ni...
then, hubungi teman untuk bersenam??damn..

situasi 1
aku : teman, bila kita nak pegi gym lagi untuk exercise?
teman: hmm..(speechless)

situasi 2
aku : kita pegi berjogging esok?
teman: takpayahla. nanti lepas jog pegi kedai mamak pulak. tak guna pun..

Jadi kesimpulannya..tepuk dada tanya selera...

No comments:

Post a Comment