Tuesday, February 8, 2011

Comeback...



Mmm..lama tak ber'blog. kekoknyer.how to start..
baru2 ni aku baca balik majalah RAPI yang terperuk kat laci setelah lama beli tapi tgk ala kadar je.tertarik plak ngan topik "Transformasi Tubuh Lebih Langsing, sihat & ceria". mcm tak percaya aku leh tertarik ngan topik2 sebegini (-.-").selalunye hati kering je.jenuh berdiet bagai. takde hasil pun.(aku yg cuba menyalahkan produk2 pelangsingan badan di pasaran).
kat majalah tu kata ada 4 steps boleh difollow selama 4 minggu. jom check:

Minggu 1. Tetapkan Matlamat anda- which is aku nak turun 20 kilo.boleh ker?
- Matlamat dan strategi
- Kene tahu mitos dan fakta diet
- Kesalahan besar yang sering dilakukan
Minggu 2. Rancang dan teruskan - which is amat sukar bagiku
- Terus rancang menu diet dan bersenam
Minggu 3. Ambil beberapa langkah - macamla senang jer..melangkah ke hadapan!
- Ambil langkah bijak supaya berada di landasan yang betul
- 10 tip seminit
- 10 tip rahsia bakar kalori
Minggu 4. Anda berjaya lakukan! - aku jer yang blum mula pon
- Syabas & tahniah

Mmmm.susah btul.baru baca page 1 dah rasa serabut dan tak mampu.blum follow schedulenyer lagi.aku cuba cari motivasi dulu k.korang tengokla next post mane tau hati terbuka ke.huhu.

No comments:

Post a Comment